Navigera
Butiksansvarig | Ludvika
Vår klippa Anine behöver en ny kollega. Vi rekryterar nu en Butiksansvarig till NKV Kontorsvaror i Ludvika
BUTIKSANSVARIG
Om verksamheten
NKV Kontorsvaror har sedan 1975 jobbat med försäljning av kontorsmateriel, möbler/inredning, trycksaker, städ/kem mm.
Våra ledord är KUNNIG, PÅLITLIG OCH ÖDMJUK.
Vi finns idag med 8 egna enheter från Kiruna i norr till Solna i söder.
Ett härligt familjeföretag.
Om tjänsten
Personen vi söker kommer vara starkt delaktig i försäljningen till enhetens alla kunder.
En stjärna som kommer att ansvara för butiken och ger kunderna en förstklassig service utöver det vanliga.
Arbetsuppgifterna består bl.a. av försäljning i butik, orderhantering, enklare montering, administrativa uppgifter, utkörning av varor samt visst lagerarbete.
Våra kunder idag är företag, kommuner, stat och landsting.
Vi söker en lagspelare med hög social kompetens och med en stark vilja att göra affärer.
Ett visst tekniskt kunnande kombinerat med känsla för form och funktion är en stark fördel för att kunna tillfredsställa våra kunders kravställningar.
Kan du dessutom kavla upp ärmarna när det krävs så är det ypperligt.
Tjänst: Heltid, dagtid.
Varaktighet: Tillsvidareanställning
Lön: Enligt avtal
Tillträde: Så snart som möjligt
Vi söker dig som:
Har lägst gymnasial utbildning.
Har b-körkort (ej automat)
Tidigare erfarenhet från butiksarbete/försäljning är meriterande.
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Så ansöker du
Maila både CV, personligt brev och betyg till ansokningar@nkv.se. Märk din ansökan "Butiksansvarig Ludvika".
Intervjuer kommer att hållas löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om du hellre vill komma in och presentera dig, så är du varmt välkommen in i butiken med dina ansökningshandlingar.
Sista dag att ansöka är 2025-08-30
Frågor:
Enhetschef
Anine Axelsson, på tel. 072-080 32 52.